Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 10, 2010

36 weeks

1. Saya makin sukar utk berlari (padahal berjalan.hehehe).

2. Posisi tidur saya hanya menelentang dan mengiring

3. Saya tiada stretch mark (Alhamdulillah...)

4. Haemoglobin level saya kurang. jadi saya masih under Iron Therapy (risau gak ni...)

5. Saya tidak mengalami masalah sukar utk tidur (Alhamdulillah..)

6. Lately saya dapat rasakan instinct saya mengatakan baby ini adalah baby boy (we'll see)

7. Saya amat suke makan telur goreng (yang macam mak saya goreng sahaja)

8. Saya tidak mengidam apa2 buat masa ini.. (sume makanan saya bedal sahaja)

9. Saya tidak mengalami masalah kerap buang air..

10. Saya sangat suke memasak (try wat pretzel aritu tapi tak jadi..hehehehehe)


0 komplen:

Post a Comment