Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 23, 2010

Why Smartphones can be Dumbphones??

Yes. Itulah tajuk entry saya kali ni.

SMART bertukar menjadi DUMB??? (Pandai tukar jadi Bengap le kalau Orang Melayu Selangor kate)

Al-maklum la zaman serba canggih ni kan..handphone pon dah ade keluaran Smartphones. Contoh2 Smartphones yg menjadi kegilaan sekarang macam kat bawah ni


Saya adalah salah seorang yang gila itu..Sudah beli 1 Smartphone supaya saya kelihatan Smart.hehehe.. (rabak poket saya. makan megi tau satu minggu)

Anyway, harap je Smartphone saya tu Smart kan...tapi dok SEBAB-SEBAB TERTENTU Smartphone saya ni dah jadi  DUMB. Budus.huhuhuhu..

yela kan..beli handphone mahal2.. tapi takleh nak access all the functions dalam smartphone saya tu.. kalau ikot kajian la kan (cececeh...de data kajian la plak kan..) only 20% je functions dalam smartphones yang digunakan..yang 80% tu???? (korang pk la sendri..ala2 gaya Nabil la kan..hehehehe)

Sebab pe la 80% lagi tak digodek2 n diaplikasikan? Ala, sebab senang je. Sebab UTAMA adalah MAHAL SANGAT kay nak access internet gune handphone ni kalau kat Mesia (kalau access internet banyak2..maunye saya  makan megi selama sebulan. dah abis duit sekadar nak check email je kan..mmg MAHAL okeh)

So tader ke kompeni telekomunikasi kat Mesia ni yang leh bagi offer yang besh? Search punye search punye search punye search (bape banyak kali search da???)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

JAWAPANNYA : ADA!!!!!! 
(mode: SUKEEEEEEEEEEE..ehehehhehe)

upe-upenye kawan2.. DIGI ada offer SmartPlan utk Smartphone.
Plan itu >>>>>>>> DiGi Smart Plan

yang bestnye saya cuma perlu bayar RM 68 sebulan for unlimited internet access (tak perlu ler pegi cari tempat2 yg offer free WiFi kan semata-mata saya nak tgk MukaBuku guna Smartphone) sbb sekarang saya sudah mampu with DiGi Smart Plan.
(Terima kasih ye DiGi..Always the Smarter Choice. hehehehe)






Bile saya surf2 website DiGi ttg plan ni  upe2nye DiGi the organise satu event spesel utk this plan.

DiGi Break Free party

Date: 29 May 2010 (Saturday)
Time: 6pm – 10pm
Venue: Ecoba, Lot No. B-G-02, Level 1 Menara Bata 
(Tower B), PJ Trade Centre, No. 8 Jalan PJU 8/8a            
Bandar Damansara Perdana, 47820 Petaling Jaya 

Nota: pe lagi kawan-kawan...moh le kite ke sana (kalau la tambang tiket kapal terbang tu murah..dah lama saya terbang dari Glasgow ke Mesia...uwa!!!!!!)




signature blog

0 komplen:

Post a Comment