Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 16, 2010

Salam Lebaran Buat Semua!!

Agak terlewat entri kali ini..apepon Mr Amien, Zara Maryam dan Saya ingin mengucapkan Happy Eid al Mubarak buat semua! Moga Aidilfitri kali ini disambut dengan gembira.

Tahun ni was the first time for us to celebrate Eid in Glasgow. The celebration was splendid I can say! All Malaysian were gathered @ Victoria Hall utk takbir, solat n khutbah raya.After that ialah makan2 time! hehe..menu utama nasi briyani+ lamb curry. laju je saya makan..hehe..as usual Mr Amien akan jaga Maryam..huhu..kasi can mommy makan dulu ye..

For the whole raya pertama, kedua and ketiga...we went to all open houses yang kitorang tau. hehe..leh makan2...beramah tamah n berkenalan..even though we all dah setaun kat Glasgow ni, tak semua Malaysian we all kenal..so time raya ni le kitorang nak berkenalan..

Anyway....dah lama kan saya tak apdet blog. sebenarnye bz, malas, tader idea n sume2 la...sori ye guys..
Antara berita2 yang leh dikongsi:


1. Saya dah start wat PhD project which require myself to work for 7 hours a day. penatnye...hish...tapi best gak sebab banyak yg saya belajar dari SV.

2. Mr Amien tengah bertungkus lumus settle kan MSc dissertation. He need to submit by 8 October 2010. After that we all plan nak having a short retreat but dunno yet nak g mana

3. Maryam dah start minum susu formula. poor her.susu saya dah tggal sikit sangat. n lagi satu working in the lab menyebabkan saya kene deal with lots and lots of chemical. Not good for her actually. takut badan saya absorb chemical n trasfer kat Maryam when she is breastfeeding. Now dia minum susu Aptamil. Yang besh skali dia tak minum dalam botol susu tapi dalam cup. Ibu Hawa kata macam orang dah besar je.hehehe.

4. Glasgow makin sejuk sbb dah masuk musim autumn...bg saya sejuk dia mmg tak hengat...sampai ke bone marrow la!ditamabah lg ngan angin kuat..nasib bek Uni dekat je..tader le cam malas sangat nak g Uni.

5. Maryam dah makin berat. besar. makin pandai ajak kita main ngn dia. ala...nape cepat sangat Maryam besar ni...risau mommy tak sempat catch up.

6. Mr Amien dah botak ye.hehe.nampak awak tembam sayang.hehehe.








signature blog