Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 24, 2010

Apa yang telah saya beli arini????

Walaupon arini Glasgow snow dengan lebat together with angin kencang...namun Amien dan saya tetap gagahkan diri untuk pergi ke city centre. Mula2 kami singgah ke University dulu sbb nak usha2 Volunteering Exhibition kat Royal College Assembly Hall. Best sbnrnya kalau dapat join as volunteer ni tapi memandangkan keadaan saya yang tidak mengizinkan jadi saya pendamkan jela keinginan nk jd volunteer tu. Amien pon excited gak tp bile dia tgk perut saya memboyot tu trus dia tak jadi nak join..ciannye kat Amien....

Then....sbb dah lapar sgt tahap dinasour..kitorang pon MAKAN dulu kat Best Kebab. Saya order cheese burger n Amien lak order fish n chip..sedap gak fish dia..leh try lg pasni..hehehhe..

Pastu kitorang pon jalan2....round2....pusing2.........beli2...........dan inilah hasil pembelian kami (kami ke???sbb sume barang saya saje..hhehehehehee) pada hari ini: ----------------------------------->

1. Sehelai blouse Ms. Selfridge @ GBP 5 which was GBP 38 before (worth kan beli???)


2. 2 helai tights @ GBP 6



3. Reebok Exercise ball / Gym ball @ GBP 9.99


belum sempat pump lagi..hehehe..tak sabar ni nak try..

4. Perfume Elizabeth Arden Green Tea Summer 50 ml @ GBP 4.99



hehehe...sume barang pon below GBP 10..Padahal plan asal cume nk beli exercise ball n tights saje..huhu...plan asal sudah tersasar la plak.....pe pon thanks to Amien for his lovely treats n companion (sume Amien yang byr..saya beli saje..hehehehe)..lain kali Amien blanje lagi ek isteri kesayangan awak ni..hikhikhik....

COP COP COP

Ni pe plak????????????




hehehhe...ni adalah surf vest top yang konon2 dibeli kalau tetibe nak gune utk birth pool treatment nnt time nak labour...hahahahhahaha!!!!!!! kot2 la ada can dapat gune that treatment..hehe..so beli la kan..klupon tak gune utk birth pool treatment tu..pakai jela time mandi kat umah dalam bath tub (ayat nak sedapkan ati la tu..huhuhu) saya beli atas saje..bhgn bawah??????midwife kata tak pakai pe2 kat bawah tu pon taper sbb dalam air..hihihi...so saya pon tak beli la..ikot nasihat midwife la katakan.....


0 komplen:

Post a Comment