Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 21, 2010

Surpise Baby Shower Party @ umah Kak Ira n Abg fareez

Semalam Amien dan saya were invited to umah Kak Ira n Abg Fareez utk makan2 tghari. Jarak umah mereka cume beberapa blok dari umah kami. Actually, Hawa tepon saya minggu lepas yg we all akan serbu umah kak Ira utk makan2 memandangkan kak Ira telah bersatu ngan Abang Fareez di bwh satu bumbung (sblm ni kak Ira wat MSc kat Manchester tapi dia dpt transfer kat Glasgow. Lebih mudah kan utk married couple..susah tau duk jauh2 ni..hehhee)

So nak jadikan cite, tanpa rasa syak wasangka kami pon berlenggang2 la berjalan berdua ke rumah they all. Sepatutnye plan jmpe Hawa kat umah Kak Ira kol 12.45 pm tapi we all sampai kol 1.20 pm.haha. mmg janji Melayu. No wonder la Hawa n Kak Ira keep phoned us byk kali tanya we all katne.huhu.risau yang saya dah sakit nak terbesalin le tu..padahal...kami mmg berlenggang kangkung sambil menikmati cuaca yang ceria kat Glasgow ni (hard to get a bright sunny day kat sini)

Tup2 sampai je umah kak Ira.....................................
"S.U.R.P.RI.S.E.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
.....dengar ramai2 jerit... upe2nye ramai kat umah kak Ira instead of Hawa & Family. Ada Ayu & Family n Amyra & Family skali..sangat2 meriah!!!!



hahahahhaa.......sangat2 terkejut.....barula tau napela this few days Kak Ira cam meng'avoid'kan diri daripada saya..upe2nye nak menjayakan misi surprise ni. sekali la ngan rakan sekutu yg lain, Hawa, Ayu n Amyra..(ish..ish..pandai nye korang sume merahsiakan daripada saya ye..)


Orang2 yang bertanggungjawab menjayakan surprise Baby Shower Party utk saya. Siap de theme colour k..PURPLE!hehehe.. (perhatikan Ayu n Hawa yang bergaya dgn belt masing2..Al-maklumla.. both of them dah started g gym..slim you!!!auwww!!!!hehehhe)

Siap masak banyak2 lagi tu. De nasi beriyani, kari kambing, acar, ayam, kebab daging, papadom, karipap pusing (hehe..melantak berketul2 ni sbb my favourite!..thanks Myra sbb buat karipap), roti naan, banana n chocolate fountain, bubur jagung, a lot of cakes, puding as dessert. Mmg senak n nak pecah perut makan kay!!n sumenye sedap2 sangat!!!



Makanan yg mmg banyak giler n sedap2!!!!yummy!!!!!!

N after siap makan2....................jeng...jeng....jeng............ de plak present giving ceremony to parent to be ni..alahai...so suwit la kowang sume......I am touched...(yela..dah le family duk jauh..saya lak kene bersalin di perantauan..1st baby...uwa....they all ni la family saya kat sini....) Bertuah baby saya dapat Aunties n Uncles yg baik2 n besh2..hehehhe...



Amien pon dapat satu hadiah yg mmg besh!!!hahahhaha



Hadiah from Ayu& family



Hadiah from Amyra & family




Hadiah from Kak Ira & Abg Fareez


Hadiah from Hawa & Family






Diapers cake prepared by Hawa...so lovely kan....

Amien dan saya mengucapkan jutaan terima kasih kat sume orang sbb buat surprise Baby Shower Party utk baby kami ni...LOVE u all!!!!!!!!!!!!!hehhehhehehe....taun depan turn sape lak tu...(Kak ira kot...hehehhehhee)



THANKS GUYS!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOVE U ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


0 komplen:

Post a Comment