Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, June 22, 2010

Hujung Minggu Ternak Lemak

hehehe.... last wiken aritu saya n Mr Amien teringin nak makan nasi lemak utk breakfast..so kena la masak sendri.. yela..duk kat negara yang asik makan roti je ni kan...mana la nak dapat nasi lemak ni. sume pon kena masak sendri (tak sangka sungguh saya yang buduh gile masak masa kat mesia dulu dah pandai masak..hiks!)
So mari kite tayang sket gambar nasi lemak yang saya wat tu (u ols jgn terliur k..hehehehehee)










Nota : Saya tambah makan 3 kali k..tu yang ternak lemak tu..uhuk3..





signature blog

5 komplen:

Ya ALya said...

hahahhah...ternak la tiap2 hari.....

Mrs. Amien said...

hehehe..

tiefazatie said...

best ape kak..msk sendiri..hihi..nice..=)

Mrs. Amien said...

tula pasal ifa..best tu..huhuhu

tiefazatie said...

mg2..bagus la akak nie..hihi

Post a Comment