Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 4, 2010

Saya dapat award dari Adik Ifa!

Thanks a lot to adik Ifa sebab sudi bagi award ni kat saya. MODE: sukeeeeeeeeee!!!!!!!! ngeeeeeee!!!!!!!!!



Pe yang saya kene buat ialah:

1. tulih entri ttg cakap terima kasih sbb bg award ni (tgh buat le ni.hehehe)

2. bg award ni kt 10/20/30 orang kawan awk.
Okie. saya nak bagi kat 2 orang jela.leh tak??hiks!



3. cite 7 perkara ttg diri sendiri (ni yang payah sket ni..saya ni perahsia orangnye.huhuhu)

1. Saya kalau senyum mesti nampak gusi ( Mr Amien kata saya senyum lawa *kembang kejap*)
2. Saya tak suke pakai accessories cam bracelet ke, rantai ke, cincin ke..rimas katanye.
3. Makanan kegemaran saya ialah laksa penang, char kuew teow (uishhh..sedapnye...)
4. Saya tak fancy sgt makan coklat, cake, ice-cream
5. Saya suke minum plain water n leh abih berbotol2 sehari (sbb tu slu sgt g toilet mahu ter wee wee..hiks)
6. Saya seorang yang series (yeke??...ish..yela..tak caya tanye Mr Amien)
7. Cita-cita saya nak jadi lecturer yang de Dr. kat pangkal nama (Dr. Nurkhalida Kamal..sedap je bunyi tukan..)


Okies. DONE.

 (^_^)


.
signature blog

1 komplen:

mama_umar_maryam said...

owhh..tengkiu alid ;)

Post a Comment