Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 28, 2010

Pictures of Us

 
waktu ni saya n Amien still belajar kat UKM n UUM. Bile Amien balik KL, sure kami akan amek peluang untuk berdating.hehe. If I am not mistaken, we were at 2nd year during this time. Ni la first time kami makan berdua kat Sushi King. FYI, saya ni pencinta makanan Jepun dan Korea (^_^)




Gambar ni plak diambil sewaktu kami telah abis belajar. Ketika itu saya masih bekerja di Cancer Research Initiatives Foundation. During this time we were participating Terry Fox Run which held @ KL Lake Garden. Saya suke gambar ini kerana kami berdua tersenyum dengan gembiranya. Kami berdua mempunyai susunan gigi yang cantikkan. Perasan je.




Gambar ni plak time Amien still keje ngan DIGI. We were having a surprise Birthday Party of one of his colleagues, Kak Liza @ Shah Alam. Sempat lagi tu snap2 gambar berdua.hehe..




This pic pulak were taken masa kami baru lagi berkahwin. We went to Kuching. During this time we were having our dinner with Niena @ ........(hehe..I forgot where was it). Tapi tempat ni kene cross the river. Maybe Niena ingat kot kat mana.

And lastly..this is the most precious picture of us..




Ini adalah gambar ketika kami kat Matriks KMPP. Time ni baru kapel lagi.hehe.Saya still malu-malu kucing. Saya mmg pemalu orangnya. Honestly, I really love this picture n it have sentimental value to both of us. Time tu tader lagi tau digital camera. Still guna kamera zaman dolu-dolu. 

Note: Jika anda perasaan, setiap gambar yang dipaparkan, Amien memakai cermin mata yang berbeza-beza. Oh, saya amat gembira dapat bersama Amien dengan cermin mata nya yang berbeza-beza itu. Saya berharap saya akan terus menemani Amien dan cermin mata nya yang baru di masa akan datang sehingga nafas saya ini terhenti.. (Auww..saya yang jiwang karat)



5 komplen:

Anonymous said...

tp mama slaloo pesan..time blaja jgn berchenta..aiyyyokkk~~

~jasNIENA~ said...

eeeeeeeee.. mmg jiwang karats ponnn.. ckp org laaaa.. tp picca last tu mmg retro habes lid! alimah gilerrr! hahaha..

~jasNIENA~ said...

p/s: tmpt yg kite gi mkn tu nme die Barok yee... smpt jugak bwk mr J pegi haritu.. hehehe

Unknown said...

jiwang jugaks..tp suka la..sb igt lg masa dolu2 kt KMPP..hehehe..alid ngn amien..hehehe..comels...

Mrs. Amien said...

cha: kami tak berchenta la..kami cuma saling kenal mengenali je (tiru ayat artis mesia)

Niena: aah..Barok..hehehe..MR J pon dah g ke??besh2..
hehe.Kita berdua mmg jiwangsss...hahha

Yan: huhu..cam tak caya je kan...

Post a Comment